یکی از مزایا و تسهیلاتی که ونتی به به کاربران و مشتریان خود ارائه می دهد، بازگشت وجه و تعویض کالا در صورت عدم رضایت مشتری از خدمات و محصولات ارائه شده در ونتی است.

ریفاند (مرجوعی) ونتی فقط تا 2 روز پس از تحویل به مشتری خواهد بود و بعد از آن ریفاند امکان پذیر نخواهد بود.

بازگشت وجه

برای واجد شرایط بودن برای ریفاند ، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

در صورتی که در کنار بسته شما هدیه باشد، لازم است تا آن هدیه نیز همراه بسته برای ما پس فرستاده شود.

در دسته های زیر امکان بازگردانی کالا نخواهیم داشت:

  • در دسته لباس های زیر
  • در صورت استفاده از کالا
  • در صورتی که کالا با قیمت کمتر (در تخفیف یا حراجی) عرضه شده باشد و مشتری آنرا در حراجی خریده باشد.
  • بیشتر از زمان 2 روزه پس از تحویل کالا
  • در صورتی که محصول را با روشی غیر از پست و یا پس کرایه برای ونتی فرستاده باشیدو

نحوه بازگشت وجه و بازگردانی کالا (توضیح اجمالی)

جهت بازگردانی کالا ابتدا کالا را در همان وضعیت اولیه که برایتان ارسال شده بود قرار دهید. سپس فاکتور روی بسته را جدا کرده و آنرا همراه کالا داخل بسته قرار دهید. بعد از آن با مراجعه به اداره پست ، بسته را برای انبار شماره 1 ونتی ارسال فرمایید. همکاران ما پس از دریافت بسته و حداکثر پس از یک هفته مبلغ شما را عودت داده و یا بسته را برای شما تعویض خواهند کرد.

توجه: در هر شرایطی هنگام تعویض کالا ، همه هزینه های ارسال بر عهده مشتری می باشد.

چطور درخواست بازگردانی کالا دهیم؟

  1. ورود به پنل کاربری در ونتی و ثبت درخواست در سایت ونتی قسمت درخواست مرجوعی + بیان دلایل
  2. انتظار برای تماس یا پیام کارمندان ونتی و دریافت تاییدیه اولیه
  3. بسته بندی مجدد کالا به همراه فاکتور روی بسته و مراجعه به اداره پست و ارسال بسته به آدرس اعلامی از سوی ونتی
  4. انتظار برای کارشناسی کالای ریفاند شده
  5. در صورت تایید مبلغ به حساب اعلامی شما عودت می شود و در صورت عدم تایید ، بسته مجدد برای شما ارسال می شود و هزینه ارسال را باید در محل پرداخت کنید.(حدود 24 هزار تومان با پست)