راهبردها ، سیاست ها ، بیانیه های تجاری

همه چیز درباره ونتی

ما به آنچه میخواهید علاقه داریم!

پایه اولیه کسب و کار ونتی بر مبنای سلایق ، تفکرات و علاقه مردم است. ما تلاش میکنیم تا بهترین روش ارائه را به مشتریان نشان دهیم.

مشتری محوری دلیل موفقیت است

مهمترین سیاست مجموعه ونتی ، مشتری محوری است. اگر مشتری نباشد پس کسب و کاری هم نخواهد بود. ما برای بدست آوردن تلاش می کنیم!

چطور آغاز شد؟

درباره فروشگاه اینترنتی ونتی

انگیزه اصلی ایجاد ونتی از یک خلاء و احساس نیاز درونی مدیران این مجموعه آغاز شد.

ونتی یک کسب و کار اینترنتی (آنلاین شاپ) است که با بهره گیری از سه رکن اساسی: نیاز مشتری ، تامین به موقع و ارائه با کیفیت خدمات خود در حوزه پوشاک ایران را در سال 1400 آغاز نمود. 

توجه اساسی به خواسته های مشتریان در سه موضوع: نوع محصول، کیفیت محصول و نوع ارائه و خدمات پس از فروش از ابتدای کار ونتی مورد توجه بود.

به عنوان نمونه یکی از مهمترین مسائل در خرید اینترنتی پوشاک و کفش ، سایز نبودن محصول است که ما با فهم صحیح این مهم، سیاست گارانتی تعویض و بازگشت وجه 7 روزه را در ونتی اجرا کردیم.

ونتی زیر مجموعه شرکت توسعه تجارت هوشمند صبا

از تیم ونتی چه میدانید؟

همه ما در خانواده ونتی تلاش میکنیم تا بهترین اتفاق را رقم بزنیم

5000
محصول
3
انبار پردازش
21
کارمند
2
دفتر
23000
سفارش موفق
5000
مشتری وفادار

در واحد پردازش ونتی چه می گذرد؟

در 3 واحد پردازش مجموعه ونتی واقع در شهر های تهران ، اراک و خمین روزانه صد ها سفارش مشتریان پردازش و بسته بندی می شود. بهره گیری از CRM ، اتوماسیون و رهبری یکپارچه در مدیریت بخش ها از جمله موارد قابل تکیه در مجموعه ونتی است.

حداکثر ظرفیت و نیروی بالقوه ونتی چقدر است؟

به نظر می رسد حداکثر توان و ظرفیت موجود در ونتی ، پردازش و بسته بندی حدود 400 بسته در روز است. البته ونتی امکانات لازم جهت افزایش این ظرفیت پنهان تا حدود 500 سفارش در روز را نیز دارد.