قوانین و مقررات استفاده از خدمات ونتی


کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات ونتی موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید
ورود کاربران به ‏‌سایت ونتی و استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط ونتی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات ونتی است.
در نظر داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین ونتی از سوی کاربر است.

ونتی یک فروشگاه اینترنتی است که خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه می کند و کاربران می توانند با جستجو در ونتی محصولات مورد نظر خود را انتخاب و بصورت اینترنتی تهیه کنند.
با توجه به استفاده ونتی از بازار و انبار مشترک، پس از ثبت سفارش در سایت ، همکاران در تلاش خواهند بود تا سفارشات را انجام دهند اما در صورتی که موفق به ارائه محصول نشدند سفارش لغو شده و وجه پرداختی به حساب بانکی مشتری بازگردانده می شود.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده به وسیله پیام کوتاه اطلاع رسانی خواهد شد و سفارشات بلافاصله در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند که با توجه به حجم سفارشات ممکن است تا 72 ساعت زمانبر باشد.
ونتی ، در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ونتی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ونتی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.
کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری و استرداد نخواهد بود.
حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ونتی محفوظ است.
بعد از ثبت تمام سفارشات از طرف تیم پشتیبانی ونتی با مشتریان تماس حاصل شده (تلفن، ایمیل یا پیامک) و سفارش به تایید نهایی خریداران می رسد . بدیهی است در صورت عدم تایید و یا عدم موفقیت در تماس با مشتری سفارش کنسل خواهد شد .
ونتی در شرایطی امکان فسخ معامله و بازگشت کالا را مطابق قوانین زیر فراهم می آورد.
این قوانین فقط شامل کالاهای عرضه شده توسط تامین کالای ونتی می باشد و ونتی مسئولیتی در قبال سایر فروشندگان نخواهد داشت.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;

– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 2 روز پس از دریافت کالا، به ونتی اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ونتی بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

نکته: در صورتی که کالا توسط واحد ارسال تست شده باشد، و این موضوع در فاکتور ذکر گردیده باشد شامل این موارد نخواهد شد.

همچنین کالاهای وارداتی و یا حراجی شامل امکان مرجوعی نخواهند بود. (استناد به قانون تجارت الکترونیک مصوب مجلس شورای اسلامی)

خریدار بنا به هر دلیلی و یا حتی بدون دلیل می تواند کالای خریداری شده را تا 48 ساعت پس از دریافت به ونتی بازگشت دهد که در صورت بازگشت کالا به ونتی هزینه های ارسال بر عهده مشتری بوده و از مبغ پرداختی وی کم خواهد شد.


استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ونتی بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.